جایزه جلال آل احمد
ساحل ادب
ادبی-اجتماعی

ششمین جایزه ادبی جلال آل احمد در حالی به کار خود پایان می‌دهد که امسال هم همانند چند دوره دیگر این جایزه از جمله دوره پنجم، هیئت داوران هیچ اثری را حائز رتبه برگزیده تشخیص نداد و تنها به معرفی آثاری شایسته تقدیر اکتفا کرد. این در حالی است که امسال در حوزه داستان حتی اثر شایسته تقدیر هم معرفی نشد. این در حالی است که سال‌های گذشته این گمان می‌رفت که داوران به دلیل بالا بودن قیمت سکه، سختگیرانه‌تر به قضاوت درباره آثار می‌پردازند.



هیئت داوران ششمین جایزه ادبی جلال آل احمد هیچ اثری را حائز رتبه برگزیده تشخیص نداد. آثار شایسته تقدیر این جایزه به شرح زیر معرفی شدند:

حوزه نقد ادبی: در این حوزه یک اثر شایسته تقدیر شناخته شد: سبک شناسی، نظریه‌ها، رویکردها و روش‌ها تالیف محمود فتوحی، انتشارات سخن.

حوزه تاریخ نگاری: در این حوزه دو اثر به طور مشترک شایسته تقدیر شناخته شدند:1ـ اجتماعیون عامیون، تالیف  سهراب یزدانی، نشر نی. 2ـ انتفاضه شعبانیه تالیف صفاءالدین تبرائیان، انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی

حوزه مستندنگاری: در این حوزه یک اثر شایسته تقدیر شناخته شد: نبرد طریق القدس تالیف امیر رزاق‌زاده، انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس.

حوزه داستان: در این حوزه نه تنها هیچ اثری برگزیده نشد بلکه هیچ کتابی هم از سوی هیئت داوران به عنوان شایسته تقدیر معرفی نشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:, :: 21:11 :: توسط : زرین

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساحل ادب و آدرس samiapoor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انجمن وبلاگ نویسان جهرم